fbpx

אטרקציות לחתונה בנוסח 2022 זה הזמן להיות מקוריים

אפר 12, 2020

אטרקציות לחתונה מקוריות

הרבה מאוד זמן וכאבי ראש נדרש לנו בשביל היום שאמור להיות המאושר בחיינו, פגישות, הצעות מחיר, טעימות ועוד…

כל זה בשביל שהחתונה שלנו תהיה הכי יפה שאפשר וכתוצאה מכך לפעמים אנחנו אפילו שוכחים להנות בחתונה של עצמנו. לא פעם ולא פעמיים שהיינו בחתונה ולקחו את שרותינו בתור עמדת צילום לחתונה ראינו את החתן ובעיקר את הכלה לחוצים על כל הFlow  של החתונה, דבר הנורא בולט לעין וזה בגלל כל ההכנות מראש של לסגור ספקים, Dj לחתונה, אטרקציות לחתונה, צלם לחתונה והרשימה עוד ארוכה.

מרוב ניסיוני בתחום האירועים יש לי המצלה מאוד מאוד חשובה! לקחת מפיק! תנו למישהו מנוסה בתחום שיש לו ניסיון בתחום האירועים והחתונות וביקורות טובות תנו לו לנהל לכם את האירוע. אתם בטח שואלים אבל מפיק יכול לקחת לנו הרבה מאוד כסף סתם? יפה, מפיקי אירועים טובים ומנוסים בתחום עובדים עם ספקים בכל מיני תחומים עם זה ספקי אוכל, אטרקציות צילום, בר אקטיבי ועוד… והוא עובד איתם במחירים מאוד מאוד אטרקטיביים. לכן מניסיון רב שנים יכול להיות שאפילו המפיק חוסך לכם כסף!

תהיו מקוריים בחתונה שלכם

תחום החתונות בארץ נהיה תחום מסחרי מאוד ועוקצני אפילו על מה אני מדבר? כל החתונות 90% אחוז מהם נראות ונשמעות אותו דבר, אתם ניגשים לאולם אירועים מדברים שם עם האיש מכירות והוא מציע לכם בדיוק את אותם דברים בערך שיש בכל חתונה. לספקים הזולים שאנשים אוהבים לקחת לאירוע חתונה שלהם יש גם את הקלאס שלהם והעבודה אותה עבודה כבר שנים ואין שום חידושים תחת השמש.

העמדת צילום של טאגבוקס לא תהפוך לכם את האירוע שלכם למושלם כמו רוב שרוב ספקי האטרקציות לאירועים אוהבים להגיד, אבל העמדת סלפי שלנו בהחלט יכולה לתת קטע מאוד מגניב בחתונה שלכם. תחשבו איזה כיף זה שליד הרחבת הריקודים יש לכם עמדת צילום סופר איכותית שאתם יכולים לקרוא לדוד, לאחות, לחבר, לכל מי שתריצו לבוא ולהצטלם תמונה סופר איכותית תוך מספר שניות עם כל מיני אביזרי צילום מגניבים שגורמים לתמונה לצאת מגניבה וצבעונית, ולקבל את התמונה לטלפון הנייד ואפילו תוך מספר שניות גם כמגנט למקרר.

העמדת צילום שלנו זה באמת משהו אחר. זה לא איזה תא צילום שקוף שבפנים יש מצלמת אינטרנט וצריך להיכנס לתא ולחכות שהמכונה תעבוד. זה ממש לא ככה אנחנו בטאג-בוקס השקענו ימים ולילות כדי לבנות לקהל הישראלי ובמיוחד לקהל החתונות את העמדת צילום הכי איכותית שיש בעולם! כן כן בעולם! והכל ייצור שלנו.

מה שאנחנו באים להגיד בשנת 2022 חשוב להיות אחרים מקוריים יותר וחדשניים יותר תקחו לכם לפחות אטרקציה אחת לחתונה שלכם שתדע לתת לכם טוויסט נחמד בחתונה שלאורחים באמת יהיה כיף ושהם לא ישכחו את החתונה שלכם. עכשיו במשבר הקורונה שתוקף אותנו (coronavirus) הרבה בעלי אטרקציות כנראה יעלו מחירים בגלל התקופה הארוכה שהאירועים הושבתו בארץ. תעשו חושבים לפני שאתם ננעלים על ספק אטרקציות מסיום לאירוע חתנוה שלכם, ותבקשו לראות המלצות אפילו לדבר עם לקוחות או במידה וזה מתאפשר תבואו לאירוע דוגמה שהספק נותן שם את השירות שלו.

כל הקטע של הדיגיטל האינסטגרם וצילומים כבר נכנס חזק בעולם האירועים אבל עם שנת 2022 המגמה הזאת רק הולכת לעלות היום כל אחד רוצה שהחתונה שלו תהיה יפה ומעוצבת גם בתמונות באינסטגרם. אז אין לנו ספק שאטרקציות כמו: עמדת מגנטים לאירועים, עמדת סלפי לאירועים ואפילו עמדת צילום 360 הולכים לתת את המילה האחרונה בתחום האירועים והחתונות.

טיפי לבחירת אטרקציות לחתונה בנוסח 2022

אחד הדברים שהכי מפריעים לנו בתור ספקי אטרקציות לאירועים זה האטרקציות הישנות שיש היום בשוק האירועים. חתן וכלה שמזמינים אטרקציה לחתונה שלהם רואים בדרך כלל את האטרקציה רק דרך האתר של הספק אטרקציות, יכול להיות שיש לאותו ספק הרבה מאוד אטרקציות חלקן כבר ממש ישנות ונראות כבר לא טוב וחלקן פחות, טיפ קטן מאיתנו: מצאתם אטרקציה שאתם רוצים שתהיה בחתונה שלכם? קחו את אותה האטרקציה למשל "עמדת בומרנג" שראיתם ואהבתם אצל הספק אטרקציות ותרשמו עליה בגוגל ותראו כל מיני ספקים שמספקים את האטרקציה הזאת. קודם כל לפי דעתנו זאת החתונה שלכם וזה בין הימים הכי חשובים שהיו לכם בחיים אז קודם כל אל תתפשרו על אטרקציות איכותיות! בוא נגיד שאם יש ספק אחד שלוקח על אטרקציה מסוימת 1,400 ש"ח וספק אחר לוקח לאותה אטרקציה 2,600 ש"ח כנראה שיש הבדל באיכות האטרקציות. לדוגמה: עמדת הצילום שלנו יש הרבה מתחרים וישנם גם מוצרים דומים כמו עמדות סלפי, מראת צילום, תא צילום שקוף ועוד… אטרקציות שהספקים שלהם מתמחרים אותם הרבה יותר נמוך ממה שאנחנו מתמחרים לחתונה, אבל ההבדל בין האטרקציות שנשענים על אותה משבצת הם שמיים וארץ! האיכות של התמונה של ספקים אחרים ממה שיצא לנו לראות בתוך עולם של האטרקציות צילום לאירועים זה שיש מלא ספקים שפשוט מביישים את עצמם עם האטרקציות שלהם והבדל של עוד 1,000 ש"ח (יכול להיות שהוא באמת הבדל משמעותי במחיר) זה הבדל של שמיים וארץ.

 

לעוד כתבות בתחום

דילוג לתוכן